PA - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu PA - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu

PA

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

21 Juli 2011 | Soedan, Khartoem

Mijn vorige stukje was getiteld ik was erbij, nu zou ik eigenlijk moeten schrijven ik was er niet bij.

Een van mijn grootste fans en meest geïnteresseerde lezers van de stukjes en foto’s hier op mijn webblog was mijn vader.
Mijn vader zijn gezondheid was niet al te best meer de laatste jaren en het ging de laatste weken steeds weer iets slechter met hem.
Gisteren moest ik helaas hier in Khartoum het bericht ontvangen dat hij woensdag morgen 20 juli 2011 toch nog plotseling is overleden.

Als je in Afrika of waar over de wereld bent lijkt alles ver weg en toch dichtbij door internet en mobiele telefonie, maar in dit geval weet ik weer precies dat ver weg, echt ver weg is.

Na onze laatste ontmoeting tijdens mijn verlof in mei dit jaar hoopten wij elkaar weer te zien op zondag 24 juli 2011 de eind datum van mijn missie in Soedan.
We keken er beiden naar uit voor een weerzien a.s. zondag.
Het is ons niet gegeven nog een laatste ontmoeting vandaar mijn eerste gedachten ik was er niet bij.

Ik zal nog een laatste stuk schrijven over de afsluiting van mijn missie hier in de landen Noord en Zuid Soedan, het zal even duren maar beloofd is beloofd en het zal weer vergezeld gaan van de nodige foto’s.

Ik wil mijn werkgever Defensie en de verantwoordelijke collega’s hier in Khartoum en NL bedanken voor hun snelle actie om mij z.s.m. weer terug te krijgen in NL.

Bedankt
Martin

  • 21 Juli 2011 - 12:39

    Gerard Kox:

    Martin,

    Gecondoleerd met het verlies van je vader, dit terwijl je deelneemt aan een internationale missie waardoor je erg beperkt bent in beweging
    Sterkte en wijsheid in de komende tijd
    Groeten,
    Gerard

  • 21 Juli 2011 - 14:29

    Skip:

    Beste Martin, gecondoleerd met dit tragische verlies, Je grootste fan is er ineens niet meer. In het zicht van het eind van je missie en dan net niet.....het geeft je missie ineens een andere afsluiting. Sterte met dit verlies/ Terecht dat de foto No Words heet want woorden schieten dan tekort om je gevoel te uiten.
    En dan is het goed te weten dat Defensie waar je ook op missie bent je razendsnel in Nederland kan krijgen.


  • 21 Juli 2011 - 15:36

    Adie & Stef Van Der :

    Martin, maar ook de kinderen,
    Gecondoleerd met het verlies van je grootste fan, je Vader / Opa.

    sterkte de komede dagen en tot Ziens,

    Adie & Stef

  • 21 Juli 2011 - 16:09

    Papa:

    Hey pap

    Wat heb je dat moot geschreven
    Wat een man he....
    Tot morgen

    Dikke kus hou van jou

  • 21 Juli 2011 - 18:19

    Ron Gits:

    Martin, beste Bud ooit,

    Wat een droevig nieuws. Hoe bitter voor je dat dit je in de laatste uren voor je thuiskomst aanstaande zondag treft. Tranen bij het weerzien krijgen ineens een ander lading. In gedachten zijn we bij je en voelen met je mee.

    Sterkte voor jullie allen,

    Ronald en Dinie

  • 21 Juli 2011 - 18:58

    Marga Graafland:

    Gecondoleerd en laat de herrinnering aan hem je kracht geven dit verlies een plek tegeven. Je thuiskomst zal een andere zijn dan dat je je had voorgesteld.Met recht no words.
    Liefs,
    Marga

  • 22 Juli 2011 - 08:47

    Heel Veel Sterkte :

    Meestal schieten woorden te kort en is het gemis zoals je nu reeds ervaren hebt in den beginnen niet zo groot.
    Maar toch Martin voor de komende tijd wens ik jullie sterkte en veel geluk toe.
    Ik heb uit eigen ervaring dat je het echt nodig hebt en kunt gebruiken.

    Groet Frans Geerlings
    S'Berg

  • 22 Juli 2011 - 11:58

    Wilma Bierling:

    Ben ontroerd door de foto. Wat lijk je veel op je vader! Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.

  • 22 Juli 2011 - 21:31

    Purmerend:

    hey mart
    gecondeleerd
    wat triest dit bericht
    dikke zoen en strerkt
    lief uit purmerend

  • 23 Juli 2011 - 11:46

    Ton Van De Kamp:

    Beste Martin en overige familie,

    Onze oprechte deelneming met het overlijden van je vader, je schoonvader en jullie opa.
    We wensen jullie de komende tijd heel veel sterkte toe dit verlies te verwerken.

    Ria en Ton van de Kamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Soedan, Khartoem

Soedan 2011

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Laatste hoofdstuk

21 Juli 2011

PA

17 Juli 2011

Ik was erbij

06 Juli 2011

Oeganda

18 Juni 2011

Het einde is inzicht
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 163378

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: