Voorbereiding - Reisverslag uit Soest, Nederland van Martin - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Soest, Nederland van Martin - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

11 Oktober 2010 | Nederland, Soest

Mijn tweede avontuur Afrika komt steeds dichterbij.
Na mijn vorige uitzending met UNMIS 3 batch 1 naar Soedan in 2007, had het Afrika virus mij gegrepen en ik heb toen gezegd als ik de kans krijg ga ik er nog een keer heen.

Januari 2011 is het dan zover ik ga met UNMIS 10 batch 2 weer naar Soedan.

De voorbereidingen zijn in volle gang en vele cursussen volgen elkaar regelmatig op.
Waarnemers opleiding, Engels, Lier opleiding en een geneeskundige opleiding toegespitst op Afrika. Ook de nodige vacinaties zijn mij alweer ten deel gevallen om zo optimaal mogelijk beschermd op uitzending te gaan.

Ik zal weer regelmatig tijdens mijn uitzending deze weblog voorzien van verhalen en foto's, over mijn doen en laten in Afrika Soedan.

Hopend op een geweldige 2e Afrika ervaring groet ik iedereen.
Mijn volgende bijdrage zal zijn vanuit Khartoum Soedan
Masalaama
Martin

  • 11 Oktober 2010 - 18:27

    Henk Opperman:

    Martin,

    Ik wens je veel succes op deze belangrijke missie.

    Gr.
    Henk

  • 11 Oktober 2010 - 19:08

    Stef Van Der Pas:

    Martin, hartstikke leuk om weer in je adressenlijst te staan. ik zal je volgen op ieder moment dat de e-mails binnen komen.
    succes met de voorbereidingen) en tot ziens.

    Stef

  • 11 Oktober 2010 - 19:51

    Harry Dobber:

    Mart,

    Geniet ervan en beleef het maximaal. Ik ben best een beetje jaloers. Ik zal je website volgen.

    Salaam alaikum

    Harry

  • 04 Januari 2011 - 11:38

    Samantha:

    hey papa,

    nog ff en dan ga je weer naar soedan.....
    gaat wel snel weer
    hoop dat je weer een mooie ervaring mag beleven!!!
    en in onze koude landje zullen we je bij houden via je sites:D
    heel veel succes!!!!
    maar volgende week kom ik eerst nog ff bij je langs..
    en dan als het goed is de 25ste jou wegbrengen.

    dikke kuss sam

  • 06 Januari 2011 - 10:03

    Lies Reijns-Dijkman:

    Martin ik las dat je weer naar Soedan gaat
    Ik wens je veel succes!
    Ik zal het hier wel bij houden jouw verhalen enzo..
    Goede reis!
    Groetjes Lies x

  • 11 Januari 2011 - 06:43

    Stefan Heijmerikx:

    Hey Martin,

    nog ff en dan gaat je nieuwe avontuur beginnen!
    Heel veel plezier en succes gewenst, en hopelijk krijg je gezellige buren straks.

    Groeten Stefan

  • 11 Januari 2011 - 07:58

    Jeroen:

    We kijken naar je uit.

  • 11 Januari 2011 - 11:08

    Soedacees:

    Ahlan Martin,

    Ik hoop voor je dat je door hetzelfde virus uit 2007 gepakt wordt.
    Geniet hier nog even van de kou.

    Grtz, Cees

  • 12 Januari 2011 - 21:06

    Ireen:

    hey martin
    zo dat wor weer lezen de mooie verhalllllllen die er weer op kome haha
    haha en het wor weer nachtwerk haha
    hoop dat het een mooie misssssssiiiieeee zal worden
    liefs ireen

  • 13 Januari 2011 - 11:09

    Ralph:

    He Bud,

    We gaan er samen een fijne uitzending van maken. Spreek je vrijdag.

    Groetjes, Ralph

  • 13 Januari 2011 - 20:15

    Frans En Loes:

    Wij zullen je reis weer volgen via de site , heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier

    groetjes Frans en Loes

  • 13 Januari 2011 - 21:27

    Ron:

    Verrast (nu al) en een beetje melancholiek (heimwee naar Afrika) was ik door jouw eerste berichtje op je weblog. Dat je er weer naar toe mag Martin. Wat geweldig voor je. Natuurlijk is elke uitzending anders, maar ik weet zeker dat jij er met je optimisme weer alles uithaalt wat er in zit. Geniet ervan…

  • 14 Januari 2011 - 15:05

    Richard:

    Martin ik wens je een hele goede uitzending, ik zie je voor die tijd vast nog wel even.

    ik hoop je weer gezond terug te zien ik weet dat je dit ook heel graag wil

    beste groeten

    Richard van Adrichem

  • 15 Januari 2011 - 00:18

    Ton Nellestijn:

    Hoi Martin,
    Je weet dat ik vreselijk jaloers ben op jou ;-), maar ik lees graag weer de verhalen over jou avonturen. Ik mag nog een keer naar Bosnie en dan zit het er voor mij volledig op en verhuis ik naar Uganda. Ook geen slecht vooruitzicht dus. Ik wens jou een wederom fantastische tijd in Sudan. Laten we hopen dat het net zo mooi wordt als bij UNMIS 3.

    Groetjes, Ton

  • 16 Januari 2011 - 08:47

    Henk Opperman:

    Martin,

    Veel succes op deze missie.

    Gr.
    Henk

  • 18 Januari 2011 - 12:15

    Sammyy:

    hey papa

    nog 7 dagen pfffff.....
    maar eerst kom ik gezellig nog een paar daagjes bij jou:D
    en dan goed op je huisje passen!!!! hihi
    ik blijf je volgen ;)

    liefs kus sam

  • 24 Januari 2011 - 20:06

    Frans En Loes:

    Nou Martin , een heel goede reis alvast voor morgen en heel veel succes het koment half jaar . wij zullen aan je denken en je volgen groet Frans en Loes

  • 25 Januari 2011 - 19:00

    Samantha:

    hey papa

    fijn je even gesproken te hebben en te weten dat je veilig over bent!!!!
    succes op je missie !!!

    liefs en dikke kus sam

  • 30 April 2013 - 02:10

    29/4/13/door Maryam :

    en hele gelukkig koning dagen voor alle Nederlands in souht sudan ik heb aan martin of marten als u bent martin abraham zo als ik kond wilt a.u.b met mijn contact nemen ik wens jullie veel succes in sudan,
    groetjes maryam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Soedan 2011

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Laatste hoofdstuk

21 Juli 2011

PA

17 Juli 2011

Ik was erbij

06 Juli 2011

Oeganda

18 Juni 2011

Het einde is inzicht
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 163439

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: