Weer zien na 4 jaar - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu Weer zien na 4 jaar - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu

Weer zien na 4 jaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

25 Januari 2011 | Soedan, Khartoem

Het is nu 23.25 uur in Soedan en ik zit in het hollandhuis in Khartoum.

Mijn missie is begonnen, vanmorgen ben ik uitgezwaaid door mijn kinderen en een aantal collega's vanaf schiphol.

Om 11.00uur vertrok de vlucht en 6uur later en een tijdverschil van 2uur zijn we om 19.00uur lokaletijd geland op Khartoum.

Na de nodige loketten, formulieren, douaneformaliteiten en controles stonden we om 21.00uur buiten terminal in een qua temperatuur (32C) heerlijke entourage.

Na een busrit van 10 minuten stonden we voor het "nieuwe" Hollandhuis. Ik schrijf nieuwe Hollandhuis omdat het een ander huis in Khartoum is dan 4 jaar geleden. Het is wel een hele verbetering dit Hollandhuis t.o.v. het vorige. ook de afstand tot het Hoofdkwartier van de VN is nu nog korter geworden.

Snel de koffers uitgeladen en boodschappen gedaan voor het ontbijt van morgenochtend. Twee collega's zijn gelijktijdig pizaza's wezen halen en zo zaten we met zijn allen een klein uurtje later te genieten van een hele goede pizza.

Morgenochtend begint ons inchecken op het VN hoofdkwartier.

Dit is even het eerste korte bericht, binnenkort volgt een eerste verslag over mijn belevenissen hier en zal ik wat schrijven over Soedan.

Ik groet iedereen
Masalama

Martin

  • 25 Januari 2011 - 20:49

    Ikkes:

    heyyy heyyyy lievie pfff gelukkig oe weer veilig geland
    hele goede warme nachtrust uuu hahah ik zet water bed wel warmer
    xje love you

  • 25 Januari 2011 - 21:15

    Ton Nellestijn:

    Heel veel succes tijdens de moeilijkste periode van de missie: het inchecken ;-)
    Hopelijk snappen ze het daar nu iets beter en natuurlijk heeft de groep nu het voordeel dat er iemand bij zit die weet wat het betekend en waar je moet zijn enz.

    Veel plezier en succes,
    Ton

  • 25 Januari 2011 - 21:29

    Ria Moonen:

    Hallo Martin,

    Het afscheid nemen van je kinderen is niet leuk, maar inmiddels zullen ze er wel aan gewend zijn dat pappa zo nu en dan lange tijd weg is.
    Wat een omslag zal dat zijn qua temperatuur zeg, maar het lijkt me zalig. Het idee dat je nu heerlijk buiten kunt zitten, maar een mens kan niet alles hebben.

    Fijn dan het Holland Huis er nu beter uitziet dan 4 jaar geleden dan leeft toch wat prettiger.
    Nou Martin ik wens je een 1e fijne nachtrust ik hoop dat je kan slapen en morgen weer goed op.

    Tot de volgende keer.
    XXRia

  • 26 Januari 2011 - 05:33

    Jeroen:

    Welkom in de missie. Nog even wat verplichte zaken en dan het echet werk!

    Gr

  • 26 Januari 2011 - 06:16

    Frans Geerlings:

    Hoi Martin.
    Nou heel veel sterkte en ik hoor het wel weer van jouw :=))

    Hoop een goed begin van een goede en veilige uitzending.

    Groet Frans

  • 26 Januari 2011 - 07:40

    Groeten Uit S'berg.:

    Hee Martin, je bent er weer,, Je hebt er wel ruim van tevoren naar uitgekeken.
    We wensen je een goede tijd en blijf heel.
    Groet uit gebouw D16
    HP..high5

  • 26 Januari 2011 - 08:14

    Reinoud:

    En veel veranderd in Khartoum? Veel plezier met de bureaucratie tijdens het inchecken!!!

    Groet

  • 26 Januari 2011 - 08:51

    Soedacees:

    Welkom Martin!

    Ik wens je de komende dagen tijdens de cursus veel sterkte. Door je neus blijven ademen en probeer niet emotioneel betrokken te raken =);

    ennuh.... kijk uit met oversteken!

    Mvg, Cees

  • 26 Januari 2011 - 09:02

    Stef Van Der Pas:

    Hoi Martin,

    Hier vanuit Soest veel succes met de missie en we zullen je verslagen weer volgen.
    Groetjes,

    Adie & Stef

  • 26 Januari 2011 - 11:55

    Cees:

    Fijn dat je weer kan zien na 4 jaar!

  • 26 Januari 2011 - 14:16

    Samantha:

    hey papa

    zit nu met jou op msn hihi
    en je hebt mij een hele leuke foto toegestuurd
    dat wij je stonden uit te zwaaien hem hem gelijk op je hyves gezet..
    je hebt wel een groot huis hoor hier zo in mijn eentje haha
    ik hou je site goed in de gaten

    dikke kus sam love ya

  • 26 Januari 2011 - 15:35

    Uitzwaaiclown:

    zo lekker warm daar wil wel met je ruilen (a)
    suc6 daar he :D

  • 26 Januari 2011 - 15:44

    Daniel Loos:

    Hey Pa,

    Toch is dit wel weer vertrouwd hahahahahaha.

    Veel plezier de komende weken in Khartoum.

    Gr. Daan

  • 26 Januari 2011 - 19:03

    Tonny:

    he martin we zullen je blijven volgen
    groetjes uit neede

  • 26 Januari 2011 - 20:10

    Cor:

    hoi martin
    ik volg je weer op de voet
    is het niet vreemd na 4 jaar?
    succes en groetjes uit amersfoort

  • 27 Januari 2011 - 20:22

    Dennis:

    Yo Martin,
    Gelukkig goed aangekomen. Sterkte daar en vooral heel veel plezier. Voorbereidingen voor AUS zijn nu goed begonnen. Ik hou je wel op de hoogte en zeker een slaapplaats vrij daar voor je. Voor het geval dat. Grz

  • 29 Januari 2011 - 15:35

    Pa:

    is al weer goed gelukt de eerste ontmoeting ga zo door ik zal je op deze manier blijven volgen en reageren.leuke fotos ook dat veel blijven doen hoor.Tim is vanmiddag nog geweest en heeft mij goed geholpen met digidee.dikke kus van moe Dit als eerste reactie Tot weder horen

    pa en moe
    borculo

  • 02 Februari 2011 - 20:54

    Ria Moonen:

    Hallo Martin,

    Hoe bevalt het je, Ben je al weer een beetje gewend, ook aan de temperatuur. Heb je al wat bekende ontmoet van vroeger!!!! Leuk je foto's dan leven we allemaal met je mee en zien we ook wat van de omgeving waar je vertoeft. Ik vind wel dat je een erg hard bed hebt hoor, slecht voor je rug hihihi, maar stoere mannen hebben daar geen last van toch!!!!!
    Hou je goed en probeer er een leuke tijd van te maken.
    Groeten ook van Karel en een pakkerd van mij XX

  • 27 Februari 2011 - 11:37

    Ria Moonen:

    Goedemiddag Martin,

    Hier weer even een berichtje van ons uit een regenachtig Heeten.
    Hoe gaat het daar met jou en jullie allemaal. Ik zie dat je (nog) maar 149 dagen hoeft.!!!!!!!!! Hopelijk gaat alles nog naar tevredenheid en gaat alles zoals het moet gaan.
    Leuk dat je ons allemaal op de hoogte houdt ondanks je werkzaamheden, wordt erg op prijs gesteld.
    Wij wensen je nog een goed verblijf en een veilige uitzending en tot de volgende keer.
    Fijne zondag
    XXKarel en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Soedan, Khartoem

Soedan 2011

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Laatste hoofdstuk

21 Juli 2011

PA

17 Juli 2011

Ik was erbij

06 Juli 2011

Oeganda

18 Juni 2011

Het einde is inzicht
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 163374

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: