Laatste Bericht - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu Laatste Bericht - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu

Laatste Bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

18 Januari 2008 | Soedan, Khartoem

Ik wil hier iedereen bedanken die meegeleefd hebben met mijn verblijf in Soedan.
Ik ben er nu na 4 maanden achter dat het Afrika virus bestaat.
Ik ben er door besmet en ook collega\'s met dezelfde Afrika ervaring.
Ook Soedan is bijzonder, de mensen de vriendelijkheid de gastvrijheid in een zo verscheurd land met een verscheurde bevolking.
Op internet ben ik veel over Soedan gaan opzoeken en heb verbaasd geconstateerd dat er enorm veel over geschreven is en wordt.
Ook het aantal Nederlanders en kleine Nederlandse organisaties die daar veel goeds doen, zijn er meer dan ik verwacht had.

Ik hoop ooit eens terug te keren in die wonderschone Nuba Mountains en te zien hoe de welvaart voortgeschreden is en hoe het zijn bewoners is vergaan.
Klfour, Hassan, Soedania, Mustaffa, Eisa, Bashir, Daniel enz enz

Mijn site is bijna aan zijn maximum tijd en ik heb een Album laten maken van 100 pagina\'s.
Hier heb ik geen spijt van het is een prachtig boek geworden met alle herrinneringen van mijn uitzending met UNMIS 3.1
Over aan aantal weken zal de groep elkaar weer treffen om de NL medaille in ontvangst te nemen. Ik verheug me er nu al op om weer even lekker bij te kletsen over die hele mooie ervaring.

Salem Aleikum
Martin Loos

  • 18 Januari 2008 - 20:32

    Adie & Stef:

    Martin, Ook voor ons als achterblijvers was het een mooie tijd en een ervaring op afstand rijker.
    Onze dank voor je inspanningen en de prachtige verslagen.
    Tot ziens,
    Adie & Stef

  • 18 Januari 2008 - 22:45

    Roninsoedan.wbj.nu:

    Hey Martin,

    Wat leuk om weer iets te horen via je weblog. Toen ik het bericht binnen kreeg, kriebelde het weer. Inderdaad een virus. Zou die nog ooit weggaan?

    Je hebt je ervaring vastgelegd in een fotoalbum. Ik ben nog niet zover. Ook bij jou zal de mail nog een aantal keren oplichten dat er een bericht van mij is.
    Artikelen over de ervaring bij thuiskomst en de aanpassingsproblemen in deze andere wereld. Maar ook over het verlangen naar dat land, naar die tijd waar jij deel van uit maakte.

    Het was een onvergetelijke ervaring, een om NOOIT meer te vergeten.

    Bedankt voor alles Martin, je was een pracht-buddy.

    Ron


  • 19 Januari 2008 - 07:55

    Cor:

    martin
    het was een mooie missie, een mooie ervaring, een mooi verhaal en een mooie afsluiting.
    ik snap het virus want ik ben ook besmet.

    cor

  • 19 Januari 2008 - 18:41

    Johan V, D, Ameele:

    ik heb een avondje er voor uitgetrokken om je Soedan avontuur een beetje te bekijken en dan zie je weer zoals zovaak in dat soort landen extremen ohne ende. een land prachtig maar het leven is er verscheurd door oorlog

  • 20 Januari 2008 - 11:43

    Purmerend:

    hey op naar het volgende avontuuuuuuuuuuuuuur ,, was leuk om het te lezen groetjes ireen roon en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Soedan, Khartoem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

Laatste Bericht

09 Oktober 2007

SHOEKRAN

04 Oktober 2007

HOTEL SHAMLO1 KHARTOUM

23 September 2007

De klompen aan de wilgen

14 September 2007

AFSCHEID KOMT DICHTERBIJ
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 163399

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: