Verlof - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu Verlof - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Martin - WaarBenJij.nu

Verlof

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

10 Augustus 2007 | Soedan, Khartoem

Hallo lieve mensen.

Nu een keer een kort stukje ik ben lekker op verlof in Nederland en geniet weer van de luxe dingen.

Ik heb een klein filmpje geplaatst dit kan gelukkig in NL het werkt in Soedan niet.

Even voor mijn BUD he Ouwe hou je taai en laat de container wel schoon achter hahahahahahahahha

grtjs Martin

  • 10 Augustus 2007 - 14:48

    Adie & Stef:

    Hi Martin.
    Leuk de video. Zeker een overwinning of appel. Het is en blijft Afrika, prachtig.
    see you soon

  • 10 Augustus 2007 - 18:29

    Jan Dvd S:

    Gave video MArtin,
    de kinderen zijn nu bij ons en ik heb hen uitgelegd dat je 's morgens vroeg bij het appel aanwezig was, waarna een lesje wapenexercitie volgde; ik geloof werkelijk dat ik er niet eens zo erg ver van af ben.
    Geniet van je verlof, wij zijn sinds gisteren ook vrij en vertrekken dit weekend naar warmere oorden.
    Veel groeten
    Jan en Ingrid

  • 24 Augustus 2007 - 21:24

    Ja Wie Ben Ik:

    heel erg leuk zo het filmpje hoop gat je het naar je zin heb in nl groetjes fam evers uit p, end

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Soedan, Khartoem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

Laatste Bericht

09 Oktober 2007

SHOEKRAN

04 Oktober 2007

HOTEL SHAMLO1 KHARTOUM

23 September 2007

De klompen aan de wilgen

14 September 2007

AFSCHEID KOMT DICHTERBIJ
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 163351

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: