Laatste bericht uit NL - Reisverslag uit Soest, Nederland van Martin - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit NL - Reisverslag uit Soest, Nederland van Martin - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit NL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martin

21 Maart 2007 | Nederland, Soest

Nog 20 dagen en dan start mijn Afrika avontuur, de tickets zijn al besteld.

De laatste voorbereidingen zijn, het nog afronden van een opleiding Engels en mijn bagage gereed maken.

Een uitzending als UNMO (individueel), is toch weer heel iets anders dan een eenheids (met de hele eenheid) gebonden uitzending.

De voorbereiding is uitstekend geweest en ik ben er ook (bijna) helemaal gereed voor.
Ik kijk er dan ook naar uit om te gaan, maar aan de andere kant moet ik wel mijn gezin al die maanden missen.

Hoe het zal zijn om met iets meer warmte (dan gemiddeld in NL) om te gaan zal ik melden met mijn eerste bericht uit Soedan.

  • 21 Maart 2007 - 21:22

    Patrick:

    Martin, succes daar. En niet teveel zonnen he. Groetjes.

  • 22 Maart 2007 - 06:01

    Harry D:

    Mart,
    Ik hou je in de gaten. Maak er wat moois van en denk eraan goede moed, gezond verstand en een flink portie humor maakt het een stuk aangenamer.

  • 22 Maart 2007 - 07:39

    Stef & Adie:

    Martin, succes met de missie en gezond weer thuis. Geniet van het goede werk en de omgeving.

  • 22 Maart 2007 - 12:22

    Ton Acom Secr.:

    Hallo Martin, namens ons allen veel suk6 daar, en ik zal je zeker blijven volgen.

  • 24 Maart 2007 - 22:20

    Samantha:

    hey pa

    het is bijna zover en dan ga je naar soedan.!!
    ik hoop voor jou dat je het heel leuk gaat krijgen.!!
    maar niet te veel genieten want je moet ook gewoon werken hahah :D
    we gaan je missen

    dikke kusz samantha

  • 27 Maart 2007 - 06:03

    Daniel Loos:

    Ha die pa,

    Bijna is het zover.
    Het aftellen gaat dan ook echt beginnen nu.

    Ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is met die temperaturen daar, maar dat zullen we wel snel genoeg lezen hier op je weblog.

    Ik ga je zeker missen en ben wel blij dat met de technieken van tegenwoordig het contact wel wat makkelijker zal zijn.

    Groetjes Daan.

  • 27 Maart 2007 - 09:28

    Lely:

    hey martin

    ik wens je heel veel s6 daar in dat ver weggie stan .maar we houden je ckers in de gaten hoor en mailen doen we je ook .

    ennuh pas je wel op dat je geen zonnesteek oploopt je bent nammelijk al gek genoeg

    groetjes lely ,rene melanie & de rest

  • 30 Maart 2007 - 21:10

    Ed:

    Martin
    Succes met de missie en in het begin niet teveel regen,en niet bruiner worden als ik.
    Ik hoop snel je weblog te kunnen lezen, hoe het je daar vergaat.

    P.s. Heeft iemand al gezegd??
    Je bent goed bezig Martin.

  • 30 Maart 2007 - 21:37

    Hedda:

    Martin,

    Ik hoop, dat je genoeg warm stromend water zult hebben, zodat je de wastube niet nodig hebt.
    Doe je wel voorzichtig?
    Lijkt me heel leuk om je weblog te lezen, het is toch een interessant land met al die culturen..........

    Groetjes van Hedda.

  • 31 Maart 2007 - 20:26

    Cheryl:

    hey martin,
    geniet lekker ik zou aan je denken.
    ik volg je en ik spreek je snel
    succes en tot gauw
    bye bye Cheryl
    en goed je best doen he? je ziet het iedereen denkt aan je dus snel werken:P ben je snel terug haha bye dikke kus van mij en marilyn

  • 04 April 2007 - 15:43

    Jaqy En Frans:

    Hai martin

    we wensen je heel veel sterkte, daar met die hoge temperaturen, en veel blijven drinken hahaha.

    veel blijven bewegen, je moet toch zorgen dat je niet te veel gestoken wordt door die vreselijke muggen, dus....dansen, bukken, en heel hard lopen hahahaha blijven bewegen dus!

    en wens babs veel sterkte, maar ze zal het gelukkig wel druk hebben met de kids, zodat de tijd vliegt.

    take care...............jaqy en Frans

  • 09 April 2007 - 21:18

    Jaqy:

    martin...............

    nog 1 dag tegaan...........je zult wel de zenuwen hebben nu.
    toch wens ik je een rustige reis toe, en hou de site een beetje up to date.................

    veel liefs jaqy

  • 10 April 2007 - 10:06

    Daniel Loos:

    Hey pa,

    We hebben je net op het vliegtuig gezet, het was wel een beetje hektisch allemaal maar daar kon ook niemand wat aan doen.

    Wij hopen dat je een goeie vlucht hebt en dat je niet meteen stijl achter over slaat van de hitte als je het vliegtuig uitstapt.

    Dikke kus van Daan Kir en Sam

  • 10 April 2007 - 13:43

    Opa Loos:

    martin ik neem aan dat je goed bent aangekomen.Ik heb in het ziekenhuis vanmorgen gelukkig alleen maar goede berichten gekregen,en moet over een jaar pas terug te komen laat als je kan snel wat horen.De groeten van Moe,en goed gaan

  • 10 April 2007 - 18:30

    Adie & Stef:

    Beste Martin,
    Een goede start en tot schrijfs

  • 10 April 2007 - 18:53

    Samantha:

    hey lieve papa

    het was jammer dat het vanochtend allemaal zo snel was gegaan.
    maar daar was niks aan te doen.

    ik hoop dat je een goede en leuke vlucht hebt gehad!!!!!
    maar ik neem aan van wel :D:D:D
    met de kids hier is alles goed gegaan :D:D

    nou veel plezier daar en ik hoop dat ik snel wat van je hoor:):)
    hou je haaks!!!:D

    dikke kusz sam(K)

  • 11 April 2007 - 08:18

    Wendy:

    Hey Martin,
    We houden je weblog zeker in de gaten!!
    We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad en wensen je veel plezier en succes daar.

    Liefs,
    Gerda, Rien, Marcel en Wendy

  • 11 April 2007 - 17:44

    Je Vrouwtje:

    Hallo mart hopen snel wat van je te vernemen,en uhhhh...hou je taai. Mis je

    xxxx

  • 11 April 2007 - 17:54

    Tonny En Hermy +kids:

    we hopen dat je goed aangekomen bent en dat alles rustig verloopt daar groetjes tonny hermij en kids

  • 11 April 2007 - 18:17

    Ronnie En Wilma:


    He martin ik hoop dat het daar goed gaat en we hopen je snel weer terug te zien groetjes ronnie en wilma

  • 11 April 2007 - 19:11

    Janwillem Francine:

    Martin,

    Je zal het drukker krijgen met je mail beantwoorden dan de missie. Maar in ieder geval is het een goede missie voor de mensen aldaar en doen wij als nederland een klein beetje mee. Ik hoop dat je leuke contacten opdoet en tevens contact kan maken met de lokale bevolking. Wat zijn dat nu voor een mensen (de soedanezen)? en hoe denken ze over onze inbreng daar? Martin doe voorzichtig aan en pas goed op jezelf en anderen!

    janwillem en francine en kids

  • 11 April 2007 - 20:12

    Dries Van Kampen:

    Martin,
    Veel succes.

    Groeten van de afdeling FLO :-)

  • 11 April 2007 - 22:08

    WILLEKE:

    VEEL DRINKEN IN DIE HITTE HOOR
    WE ZULLEN AAN JE DENKEN
    GROETJES WILLEKE EN MIJN ZOON CLINT

  • 12 April 2007 - 05:24

    Hedda:

    Hallo Martin,

    Van Nederland naar Soedan.....de moesson zal wel als een natte dweil aanvoelen, veel drinken dus.
    Ben benieuwd hoe je de eerste dag ervaren hebt.
    Doe iedereen een lol en ga voorlopig maar niet richting Dafur...
    Hoop spoedig iets te kunnen lezen over je bevindingen daar.

  • 12 April 2007 - 06:08

    Lely :

    hey martin

    ik hoop dat je goed bent aan gekomen
    en je eerste dag daar zeer leuk was .
    nou we zullen het allemaal wel horen van je

    groetjes van Rene,Lely & de kids

  • 12 April 2007 - 18:38

    Samantha:

    hey pa,

    je bent nu ongeveel 3 dagen weg dat zijn dus nog veel dagen die volgen!!!!!
    maar ik hoorde ven barbara dat je vandaag had gebeld!!!
    het was wel leuk om ff te horen hoe het met je gaat,
    jammer dat ik niet thuis was maar je belt vast nog wel een keer,
    ik hoop voor dat als je straks uit khartoum bent dat je daar minders last hebt van de stof:D:D

    we mis you!!!!!

    dikke kusz samantha

  • 13 April 2007 - 19:30

    Frans & Loes:

    Hoi Martin wij wensen je een heel goede tijd daar , maak er vooral een gezellige tijd van , als dat een beetje lukt
    groetjes we denken aan je doei

  • 15 April 2007 - 09:35

    Adie & Stef:

    Hi Martin,
    Fijn dat je goed bent aangekomen en het naar wens is. Geniet van het werk de omgeving en de cultuur. Kwaliteit boven Kwantiteit. Groetjes - Adie & Stef

  • 15 April 2007 - 12:56

    Rene:

    hoi martin
    hebben net je verhaal gelezen en zijn blij dat het allemaal goed is gegaan de eerste dagen.
    we hopen dat je daar een goede tijd heb en dat het snel gaat we denken aan je en missen je.tot schrijfs en groetjes van ons. desiree,rene,en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

Laatste Bericht

09 Oktober 2007

SHOEKRAN

04 Oktober 2007

HOTEL SHAMLO1 KHARTOUM

23 September 2007

De klompen aan de wilgen

14 September 2007

AFSCHEID KOMT DICHTERBIJ
Martin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 163367

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 27 Juli 2011

Soedan 2011

10 April 2007 - 10 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: